خبرستان صداقت

صداقت ۲۴ ساعته است - ۲۴ ساعته با صداقت باشید

خبرستان صداقت

صداقت ۲۴ ساعته است - ۲۴ ساعته با صداقت باشید

اجرای مراسم عقد توسط عاقد روباتیک

روبات 1.2 متری I-Fairy برای اولین بار در تاریخ صنعت روباتیک به عنوان عاقد در مراسم عروسی در ژاپن حضور یافت و مراسم عقد میان دو فعال صنعت روباتیک را اجرا کرد.

ادامه مطلب ...

از 25 سال پیش با برخی از اعضای دولت موسوی رابطه داشتم

مشاور یهودی وزیر خارجه سابق آمریکا و از تئوریسینهای جریان نومحافظه کار میگوید: دوستی من با بعضی از افرادی که امروز سبز نامیده میشوند به دهه 1980 برمیگردد

ادامه مطلب ...

افشاگری یک رسانه غربی:گردوغبار ویروس اوراسل را به ایران می برد

مناطق مرزی ایران بدلیل تسلیحات مورد استفاده آمریکا در عراق و افغانستان به اورانیوم ضعیف شده و دیگر ریز ذرات خطرناک آلوده شده اند و انتقال ویروس "اوراسل" از طریق گرد و غبار یکی از دلایل گسترش برخی بیماریهای ناعلاج در این کشور است.
 
ادامه مطلب ...

مدیر بلاگفا بازداشت شد؛ بلاگفا در آستانه تغییر

از 2 هفته گذشته تا کنون تعداد زیادی از وبلاگ نویسان ارزشی بلاگفا را بابت تبلیغات خارج از اصول و تقریبا غیر اخلاقی اش مورد انتقاد قرار دادند . ظاهرا در پی این انتقادات و نوشتن مطالب متعدد بابت تبلیغات بلاگفا در وبلاگهای متفاوت مدیر این سایت بازداشت شده است .
ادامه مطلب ...

فیلترینگ؛ ضرورتی اجتناب ناپذیر در جهان امروز

محدودسازی دسترسی کاربران به محتوای اینترنت در ایالات متحده‌ی آمریکا از نظام قانونی ویژه‌یی برخوردار است و هرچند که به روشهای کاملاً حرفه‌یی و نامحسوس صورت می‌گیرد، اما از قدرت و کارایی کافی برای جلوگیری از دسترسی اقشار مختلف جامعه به برخی سایتهای خاص برخوردار است.

ادامه مطلب ...

اقدام جدید فتنه گران؛ازدواج تشکیلاتی!

تعدادی از اعضای جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین در راستای تحکیم اهداف تشکیلاتی با همدیگر ازدواج کرده اند!به گزارش «جوان آنلاین» در میان این افراد، فعالان فمنیستی، اعضای تحریریه سایت جمهوریت(از سایتهای هدایت کننده اغتشاشات سال گذشته)، وبلاگ نویسان فعال در آشوبهای سال گذشته انتخابات ، روزنامه نگاران و دگر اندیشان مرتبط با رسانه های بیگانه به چشم می خورند. بسیاری از این افراد سابقه نشر اکاذیب ، محکومیتهای کیفری و انفصال از خدمات دولتی را درکارنامه خود دارند.بنابراین گزارش برخی از این افراد همچنین دارای سوابق بسیاری در زمینه هنجارشکنی و ترویج ادبیات غیر اخلاقی در فضای مجازی هستند.گفتنی است ازدواج تشکیلاتی برای نخستین بار توسط منافقین قدیم(گروهک تروریستی رجوی) پس از اعلام مبارزه مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی صورت گرفت . برخی آگاهان سیاسی اقدام این افراد که پس از ساختارشکنی ها و آشوبهای سال گذشته به عنوان منافقین جدید نامیده می شوند، نوعی تبعیت از مرام و شیوه آنها ارزیابی می کنند.