خبرستان صداقت

صداقت ۲۴ ساعته است - ۲۴ ساعته با صداقت باشید

خبرستان صداقت

صداقت ۲۴ ساعته است - ۲۴ ساعته با صداقت باشید

مدیر بلاگفا بازداشت شد؛ بلاگفا در آستانه تغییر

از 2 هفته گذشته تا کنون تعداد زیادی از وبلاگ نویسان ارزشی بلاگفا را بابت تبلیغات خارج از اصول و تقریبا غیر اخلاقی اش مورد انتقاد قرار دادند . ظاهرا در پی این انتقادات و نوشتن مطالب متعدد بابت تبلیغات بلاگفا در وبلاگهای متفاوت مدیر این سایت بازداشت شده است .


 
به گزارش شبکه خبری صداقت به نقل از "صراط"- ساعتی پیش علیرضا شیرازی مدیر سرویس وبلاگ بلاگفا با حکم قاضی در منزل دستگیر و به دادسرای نیابت منتقل شد. دستگیری وی درباره شکایت شخص حقیقی از یکی از وبلاگهای بلاگفا است.
به گزارش صراط از 2 هفته گذشته تا کنون تعداد زیادی از وبلاگ نویسان ارزشی بلاگفا را بابت تبلیغات خارج از اصول و تقریبا غیر اخلاقی اش مورد انتقاد قرار دادند . ظاهرا در پی این انتقادات و نوشتن مطالب متعدد بابت تبلیغات بلاگفا در وبلاگهای متفاوت مدیر این سایت بازداشت شده است .
هر چند که مسئولین بلاگفا اظهار داشته اند شیرازی به دلیل شکایت شخص حقیقی بازداشت شده است اما شنیده های صراط حاکی از آن است که مسئولین با نظارت بر نوع تبلیغات صورت گرفته در بلاگفا به ناچار مدیر این سایت را بازداشت کرده اند .
گفتنی است چندی پیش در پی کشمکش بین شیرازی مدیر بلاگفا و حسین قدیانی نویسنده جوان و توانمندی که با نوشته هایش سران فتنه و حامیانشان را کلافه کرده بود تعدادی از مطالب وبلاگ قدیانی با نام "قطعه 26" در بلاگفا حذف و قالب این وبلاگ تغییر کرد .
قدیانی که نوشته هایش در قالب کتاب "نه ده" در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد در مورد این تغییرات به خبرنگار صراط گفت: متاسفانه بابت تبلیغاتی که در وبلاگها منتشر می شود مطلبی را خطاب به بلاگفا نوشتم و در آن مطلب اعلام کردم که تبلیغات غیراخلاقی خود را اصلاح کنند و یا حداقل از وبلاگ "قطعه 26" حذف کنند اما بلاگفا نه تنها این کار را نکرد بلکه قالب وبلاگ قطعه 26 را تغییر داده مطالبم را حذف و پسوورد دسترسی مرا از بین برده است .
شیرازی مدیر بلاگفا هم پیرامون این مسئله به صراط گفت: در وبلاگ آقای قدیانی هیچ تغییری از سوی بلاگفا ایجاد نشده است بلکه این وبلاگ از سوی هکر ها مورد حمله قرار گرفته و هک شده است! و ما تنها قالب آنرا ریست کرده ایم!
شیرازی البته به این نکته اشاره نکرد که چرا تا قبل از نوشتن مطلب قدیانی علیه بلاگفا این وبلاگ هک نشد ؟

گفتنی است بنا بر اظهارات یک منبع آگاه تا کنون قدیانی از مدیر بلاگفا شکایت نکرده است .

لازم به ذکر است حسین قدیانی در حال راه اندازی یک سایت مستقل می باشد .
نظرات 1 + ارسال نظر
بردیا شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 http://mybehesht.mihanblog.com/

تبادل لینک ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد